Ryšių su klientais valdymo sistema (CRM)
CRM sistemos padeda kurti pelningus santykius su įmonės klientais: integruoti pardavimų ir klientų aptarnavimo moduliai suteikia galimybę dalintis informacija, pagerinti pardavimų procesą, nuosekliai ir veiksmingai aptarnauti klientus. CRM apima klientų poreikių ir galimybių valdymą, visą kontaktų su klientais istoriją, automatinį incidentų valdymą ir duomenų bazę informacijos valdymui. CRM sistemos leidžia tiksliai prognozuoti bei įvertinti darbuotojų veiklą ir jos rezultatus.
Turite klausimų? Susisiekime:
Tel.:+ 370 69990612, + 370 69990614;
El. paštas info@scmsoftware.lt
Andsoft e-CRM valdymo sistema debesyse
|
|
|
|
|
|
|
E-CRM yra darbo su klientais valdymo programinė įranga, 100% esanti debesyje ir integruota su AndSys platforma. CRM valdymas apima sekančius procesus:
-
Dokumentų valdymas,
-
Išeinančių dokumentų atpažinimo modulis,
-
Potencialių partnerių ir kontaktų duomenų bazė,
-
Užduočių ir priminimų registras,
-
Socialinis pokalbių įrankis.
E-CRM darbo su klientais valdymas yra AndSys sistemos dalis, ir yra pilnai integruotas su e-WMS (sandėlio valdymo programinė įranga) ir e-TMS (transporto valdymo programinė įranga).
|
|
|
|
|
PAGRINDINĖS SAVYBĖS
E-CRM darbo su klientais valdymas valdymas turi šias funkcijas:
-
Dokumentų valdymas,
-
Išeinančių dokumentų atpažinimo modulis,
-
Potencialių partnerių ir kontaktų duomenų bazė,
-
Užduočių ir priminimų registras,
-
Socialinis pokalbių įrankis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CENTRALIZUOTI NUSTATYMAI
-
Geografinė Europos miestų duomenų bazė;
-
Partnerių registracijos patikra Europos įmonių registre;
-
Pasikrovimo/išsikrovimo adresų modulis;
-
Normatyviniai sąrašai – partnerių kontaktai, įvykiai;
-
Spausdintinės formos - klientų/subkontraktorių sutartys, CMR;
-
Automatizuotas formų, ataskaitų siuntimas el.paštu;
-
Skiritngų failų formatų prikabinimas visuose sistemos moduliuose;
-
B2B- prieiga partneriams prie pateiktų duomenų.
|
|
|
|
E-CRM FUNKCIJOS
DOKUMENTAI
-
Dokumentų šablonai,
-
Dokumentų prikabinimas įvairias formatais(PDF, DOC, JPG, ...),
-
Neribotas kiekis dokumentų vienoje kortelėje,
-
Periodinis formų, ataskaitų siuntimas el.paštų,
-
Bendras dokumentų sąrašas,
-
Dokumentų kopijų saugojimas failų archyve,
IŠEINANČIŲ DOKUMENTŲ IDENTIFIKAVIMAS
Sistemoje egzistuoja galimybė priskirti formuojamiems dokumentams brukšininį kodą."Grįžusiems" dokumentus sistema atpažįsta pagal nutylėjimą ir prikabiną prie reikiamo įrašo: reiso, užsakymo, sąskaitų, transporto priemonės kortelės, darbuotojo kortelės ir kitų įrašų.
POTENCIALIŲ PARTNERIŲ IR KONTAKTŲ DUOMENŲ BAZĖ
-
Partnerių būsenos;
-
Partnerių papildoma informacija: kryptys, valdomi resursai, apyvarta;
-
Partnerių kontaktų duomenų bazė,
-
KredIto limitų valdymas,
-
Duomenų analizė įvairias pjūviais,
UŽDUOČIŲ IR PRIMINIMŲ REGISTRAS
-
Vidinių užduočių registravimas ir paskirstymas,
-
Užduočių registras,
-
Atsakingojo informavimas el.laišku,
-
Užduočių vykdymo kontrolė,
Užduočių paskirstymas eFMS(serviso-dirbtuvių) modulyje:
-
Vidinių užduočių formavimas šaltkalviams;
-
Vidinių užduočių atlikimo fiksavimas;
-
Atsakingų darbo laiko apskaita.
DUOMENŲ ANALIZĖ
-
Visų dokumentų registras,
-
Potencialių ir esamų klientų duomenų bazė,
-
Užduočių registras,
-
Ataskaitų siuntimas el.paštu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SOCIALINIŲ POKALBIŲ VALDYMAS
Vidinių ir išorinių socialinių pokalbių įrankis jau prieinamas e-TMS sistemoje, kuri yra pirmoji transporto valdymo sistema rinkoje su tokiu funkcionalumu.
Paremtas socialinių tinklų funkcijomis, šis funkcionalumas suteikia galimybę centralizuoti visus vidaus (jūsų komanda) ir išorės (klientai- tiekėjai) pokalbius unikaliame informacijos centre: e-TMS
|
|
|
|